Friday 8 November 2013

# Abang Burn

Ni citer basi. hahaha.. orang dok pung - pang - pung - pang pasal burger bakar abang burn.
walaupun aku ni kategori tak makan daging sangat..terliur gak bile orang asik up gambar yang cheese stok meleleh tu..hehehe...masa nak pg makan ni kemain hujan lebat. lebat giler...perut dah la lapa..tambah pulak hujan..bertabahlah aku demi mendapatkan burger idaman.hahaha


restoran ni amalkan konsep bayar & tunggu order (mcm ala-ala mekdi tu)

so far rate aku kt restoran ni biasa jela. orang kata meetball die sedap gilos..pada aku biasa je..hehehe..lain orang lain selera der
masa aku makan meetball aku dah konpius...apsal muak ni...rupanya Ridzuan cakap mungkin meetball tu kambing kot...entahla...sb rasa daging burger ngan meetball beza ok..potong betul!

so sape yang penggemar burger bagai nak rak ha boleh la pergi sini






* tak habis ok....