Sunday 29 June 2014

Aku Jual Kuih Raya #MAKANDAKHOMEMADECOOKIES

Salam Ramadhan! 


acaner puasa first day? sure lembik..hehe..maklum first day. 
time- time pose ni kebanyakkan suke browse pasal resipi nak masak ape masa berbuka. 
masa tu la rasa berjejehhhhhh ailio..HAHA..sabo jela. 

tahun ni aku puasa bersama baby dalam perut...NAK..behave ye..tolong mummy puasa biaq penuh..
nanti nak ganti seksa NAK oiii...Semoga Allah makbulkan doa supaya beri aku ketahanan mental dan fizikal selama pregnant dalam bulan pose ni.. Aminnnnnnn

ok  biasa kan macam tahun sebelum ni aku niaga KEK BUAH KUKUS. 
tahun ni tutup kedai kejap. so tahun ni tolong mak andak meniaga kuih je.

Kuih mak andak jual ni SEDAPPP  dan RANGUPP. Orang KATA INDAH RASA dari RUPA..=)
Very recomended! HARGA JAUH LAGI MURAH.
Ketiga - tiga kuih kat bawah ni dalam sebalang ada dalam 45-50 pcs  atau mungkin LEBIH..
untungkan? DAN BOLEH DI JADIKAN BUAH TANGAN UNTUK SEDARA MARA KITA..gituuu..

HARGA SEBALANG RM 15 SAHAJA ( Tak termasuk harga POSTAGE)
TARIKH TUTUP  order 14 July 2014. 
Start collect ( Bagi yang self Pick up) / POS  pada 17- 22 July 2014

tempat pick up :-

* Menara TM Jalan Pantai Baharu ( Opis )
* Seksyen 19 Shah Alam 

Boleh Planning awal supaya senang kedua belah pihak. 
ok sape yang nak order boleh PM aku dekat :-

FB & Instagram : Haizan Qaseh
Email : zara.haizan@gmail.com
WhatsApp/ SMS : 0193920057 ( untuk pembelian kuih je! )

Note : jangan order last minit erkkkk! kesian Mak Andak kang tak beghayo pulak kang!










Kbai! 

Love
-Haizan-