Thursday 12 December 2013

Penghujung 2013 - Siri 1

tade awal tetiba dah hujungkan. takpe.. dari aku tak ngapdate entry...sebenarnya entry draft melambak tapi masih tiada kuasa di situ untuk meng-update =)

wahhh dah dekat jugak tarikh anniversary ni..=) 21.12.12
so kalau sambut tahun ni 21.12.13...jatuh sabtu ahad..great!! hahaha sebab aku pun dah takde cuti.
ade jugak plan nak g jalan..tapi tahla tgk keadaan. sb sekarangkan musim hujan + musim cuti sekolah.
bile nak keluar tu fikir doplo kali. penat dah nak tempuh JEM...cukup2la pg ngan balik keje aku sangkut kt JEM. Tgk keadaan... lagipun aku pun baru je balik dari family gathering kt PD...pastu nanti hujung bulan 1 nk g Kedah pulak..pastu bulan 3 balik Terengganu..Picik (Adik ridzuan nak kahwin)
seronokkkk nak buat kenduri ni..hehe..tak sabar...

hopefully Ridzuan buat la suprise (walaupun aku tau die TAKKAN pernah nak suprisekan aku...hahaha)saje nak sedapkan hati...hahaha...kan abang kannnnnn...

ok nanti sambung! bye nak tido