Tuesday 17 December 2013

Perangai Cantek Aku Suke

holla...ni aku kat opis lagi ..dah habis waku keje pun. sambil tunggu ridzuan habis meeting jom kita membebel..kehkehkeh

tadi ade baca status sepupu aku pasal perempuan kena ludah kt singapore sb tegur one guy ni potong que


pada aku lelaki ni memang KWAHAJA! hahaha..takde adab la...patut malu kot kena tegur..or sebab die dah malu kena tegur tu yang die ludah...ok what ever!

tapi sikap die tetap tak wajar...

korang pernah tak sampai satu tahap macam malas nk tegur sangat kalau jumpa spesis mcm gini? aku pernah dok line up kat ATM maybank..masa tu kt kl central. 

aku line up kt CDM. nak masukkan duit dalam akaun. perasaan tak CDM pun ade 2 jenis...Ada yang touch screen satu lagi yang jenis pakai butang tu. aku kebetulan beratur kt tmpat machine yang kai butang tu. adatla kalau mesin tu lems..nama pun mesin lama...akak kt depan aku ni berejam dok masuk kan duit..takpela aku pikir positif mungkin byk akaun die nak kena buat..yang beratur belakang aku ade sorang orang tua ni..memekak2..."lembab btol la org pompuan ni' "tah ape yang die buat lelame sgt tah" "kalau byk sgt pgla kaunter" "ishhhhhhhh lambatnya" die cakap kt lubang telinga ko...agak2 ko boleh sabar tak???

memang time aku da fikir dah.."kena gak orang tue ni kang" 

tapi again bile kita fikir orang tua konfem2 niat nak menegur tu tak jadi. sb?? die lebih tua dari kita. agak tak best kalau menegur sikap die.. so kita diamkan aje..

so pada pakcik makcik sekelian...marilah kita menghormati sesama kita baik muda atau tua. 
yang muda2 pun ade hati ye...hehehe