Tuesday 19 May 2015

Mangga Harum Manis

hahaha gelak dulu sb taktau nak citer kebenda.
sebab dah lama tak mengupdate blog. nak amik mood mak aihhhhhhh berjaman. 
tapi citer jugak la. 

actually aku dok tny kak dibah (sis in law) pernah makan tak harum manis?
dia kata tak pernah try. aku pon cakap sedappppppppp kak. haizan pernah makan. officemate bawak kt opis. rasa die lagi lemak berkrim dari mangga biasa. haha ok tu aku tambah.

so kak dibah pon gigih la meng- google sape ade jual..tup tup kt area umah die ade org jual. 
kena pre order la. RM 80 utk 3 kg. weyyyy murahhhh kot...aku pernah tny kt fb diorang jual sampai 120. nasib kak dibah punya murah. hahaha order ngan dier jerla. 

semangat-semangat buah die. 
sedapppp makan sampai ridzuan pejam2 mata ok. 
puas makan 3 kilo sendiri ngadap. 
total aku dapat dalam 8 biji. 












tu je...
bye


Love
Haizan Qaseh