Saturday 5 October 2013

Nuffnang Food Festival #NNF #Quota Internet Dah Habissssss..pffffffttt

Menci!!! makcik menciii...!!!
Quota tenet dah habis...event NUFFNANG FOOD FESTIVAL plak canggeh manggeh...nak dapat makanan free kene download apps pastu like pastu update status bagai...hoiiiiii....apekah...tau tak kite pakai hp cap ayam je...kite tak pakai smartphone pon...huhuhu..semenjak umah kita kena pecah masuk..terus majok nak beli hp mahal...tu pun Birthday kita En Ridz hadiahkan Ipad mini...dapat jugak la merasa...bedebah punya penyamun...tak hagak2 amik beri2 aku...walaupun beri2 tapi aku sayang.......dah tibai beri2 aku pastu nyamun sekali ngan Tab Samsung aku...hebat..mekasih sb nyusahkan hidop aku...(walaupun cter dah setahun tetap nak bgtau...huhuhu)

memula sampai terus register...dapat macaroon..yeay!! itu pun happy...macaroon tu kan yang namanya nak suruh aku beli sendiri memang takla..=)
pastu jenjalan kitorang  sekitar booth..pastu tgk la syarat- syarat nak mkn pree..hmmm  hmmmmm hmmmmmmm tak syiok..
sb quota tenet dah habis (time2 gini la nak habis bagai)...nak harapkan Wifi pulak tak kuat signalnya...dahla lapa...hahaha...
pastu cakap kt hubby jomla kita p makan dulu..pastu dtg sini balek...

kaw-kaw punya melantak kt mekdi..hahahha..sb hubby memang dah lama nak makan GCB..habis makan
pastu pegi balik booth #NUFFFOODFEST...

sebenarnya ni first time dapat invitation dari Nuffnang..eksaited terlebih namanya...hahahha...kitew baru nak jinak2 dalam dunya penulisan..gitew...thanks Nuffnang sb jempot kite...nanti ade mkan jemput lagi eh...hahahha (dapat jemputan pun eksaited apatah lagi makan2 yang sebenarrrr...hahahhaha)

dalam byk- byk booth  yang aku dapat makan Free cuma Maggi je..hahahha...atleast...kannnnnnn
hahahhaa so takdela balik rasa kiciwa sgt..hahahaha....tu yg puji Maggi lebey-lebey..kahkahkah
booth lain tu bile lalu je pandang seblah mata.cakap kt diri sendiri..ala dah pernah makan pun..tak heran pun..hahaha..Sentap!!!!!hahahhaa

yang lelaki comei buncit tu anak Maksu...sebab kitorang kan pergi sedara nikah pagi tu so yang lain sebok nak balik aku hangkut je la si Abg ni pegi sama.

ramai sgt orang hari tersebut..memule masa aku register dalam kol 3 tu tak ramai sgt.. pas aku balik mkn dari mekdi aku tgk makkkk aih..apsal ramai betul....

                               

                               



                               

                                 

                                   

                                      

                                     



                                   
                         Ni yang sempat kitorang print...hehehe..Kau ade???