Friday 13 June 2014

Cramp Kaki

kesakitan apakah yang aku alami...???
sakit betis wooooo...rasa macam dah bengkak je...kan sedappp kalau ada orang urutkan..(abg..plisss urut...HEHE)
aku kena cramp kaki malam tadi...masa kena tu memang macam kejutan letrik la...ko bayangkan ko tgh sesedap tido kaki sebelah ko mcm urat tertarik....tgh tido tu ko boleh menjerit...menggelupur Ridzuan bangun nak tolong aku. nasib dia dah diajar macam mana nak buat kalau dalam keadaan begitu...biasanya cepat baik...tapi pagi tadi masa dah sampai opis aku rasa macam sakit lagi kt betis....
dalam kol 11 pg tadi ade mintak akak kt opis urut sket...kejap jela...kejap je hilang..pastu datang balik sakit tu...
pastu kol 1 tadi memang rasa tak tertolong..so opismate aku bg tips untuk ikat kaki dengan kain sampai kaki dah agak biru pastu bukak ikatan tadi....kotla jalan teori tu kat aku..PONNNN takjalan...bgtau Ridzuan pun die tak reply msg.."ok aku paham dia bz" anjeee angat..hahaha..last2 call je dia...dia cakap nnti balik die urut...terus hilang sakit...hahaha...tipu je...hati je berbunga...kaki tetap sakit..

kat bawah ni aku dapat kt http://www.babycenter.com.my/a1043396/kejang-kaki

hopefully info kat bawah boleh membantu la ye...nanti kalau aku dah jumpa tips yang terbaik aku kongsi k







































k Bai!

LOVE
-haizan-