Sunday 20 July 2014

Dodol Warisan Nenek. SEDAP!!

Semalam 20.7.2014 aku pergi umah kak Faten (my sister inlaw)
Sampai- sampai tgk tgh meriah kat dapo.
Rupenya ada acara kacau dodol secara berjemaah. 
TEMPTINGGGGGGGGGGGGGGGG  GILERRR menengoknya..
dah la mak buyung puasa..tertelan-telan ailio hoi!!! 
nasib tak bukak puasa. dah pukul 6 gitu.. 
Pastu masuk dapor tgk akak aku tgh buat packaging untuk order.
la..jual rupanya..ingatkan makan sendiri. berpacket- packet aku tgk. 
(terliurnyaaaaaaaaaa...)

rupanya tinggi jugak demand dodol ni. 
so sesape yang nak order boleh call/ wassap akak aku
Serius sedap...terangkat habis...
Stok buat hari- hari.. Dodol ni ada 2 Flavour. 
tak nyesal kau!

Cara Order :-
#homemadedodolnenek
Call / Wassap Kak Fatin 018 3556845
Kak Fatin duduk Area Ampang

yang ni rasanya postage nanHADO..sb dah dekat sangat ngan raya. pos pun tutup dah gamaknya.
so kalau yang berminat boleh contact akak aku pastu COD la jawapannya. Akak aku ni pun pregnant tapi masih gagah perkasa lagi..padahal due lebih kurang aku..HEHE..
jangan sok terberanak tepi kawah dodol dah la kak.. =P


DODOL In the making
Ni Packaging 1/2 kg
Tempting nyaaaaa
OK takat jejeling je  baik dok tepi Abg..HAHA
HAAAAA kena suruh amik turn kacau jugak...KAHKAHKAH