Friday 27 September 2013

Farewell Kak Aizah


baru pukul 10...saje nak buat tayangan perdana..hahaha
perut dah krokkkk krakkkkk krokkkk krakkkkkkkk
nasi + masak lemak ikan masin + sambal udang + ayam berempah + ulam
ni namanya giler..pagi2 dah menayang..tak beragak..hahaha
ampuuuuuuuun....niat nak kasi korang je telan ailio tapi sambil aku taip ni pun rasa terseksa..hahahaha padan muke!!


                 
buah & dessert..
Dessert tu namanya coctail campak - campak kacau -kacau pastu makan..
sedap nak mamp!!!!
senang je...korang biasa makan puding yang bebudak biasa makan tu? yang ade perisa stoberi, epal , mangga, laici dan perisa pe tah lagi tu..
korang masuk je dalam mangkuk tu..pastu tau buah dalam tin? campak jugak dalam tu...tau susu cair?
lebur jugak dalam tu...pastu bohla air eskem soda dalam setengah botol...pastu bubuh ais...
kacau - kacau - kacau pastu makan...sedap hoiii!!!

                 
lauk tak sempat bukak pelestik lagi ...takut dah amik nasi kang tak sempat nak ngambikkk

                 

ni satu lagi pembunuh diet yang sebenar...aku mampu makansampai 5 biji roti jala ni....
menciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...napa sedap sangattttttttttt!!

                 
Ha ni baru nak setat citer..hahahha..hari jumaat ritu unit kt opis aku ade buat makan- makan sempaena meraikan Kak Aizah dapat promotion..  ada buat penyampaian hadiah sket selain ada ucapan dari tuan badan n bis boss..aku tamau reveal bigboss..bahaya ooooo..hahahah..tema ritu pink putih..
tapi ade jugak yang takde baju pink putih..takpelah...tade paksaan pung...tuan badan tu ha suke benor kaler pink!

               
ade dua tiga kali dok tanya aku pendapat nak beli jam tangan...siap tanya mana yang ok...cari kt groupon gitewla...apa yang die suruh aku pilih semua aku cakap tak cantik..hahahagila jujur..pastu aku cakap kt die baik pegi jusco je..sb kt jusco jam murah-murah..macam POLO kalau tak pun Casio..sb die cakap ngan aku bajet bawah seratus...so aku suggest la situ.. so die pun membelinya..lupa brand ape..
sekali masa farewell dapat jam da...hamikkkkk sekali ada 2 jam...hahahha

               
apsal muka aku glowing ni..hahahha...eyebag tak hingat!

               
selamat maju jaya ye kak! jangan lupa kalau dah naik tinggi sket panggil saya masuk tempat akak...hahahha