Monday 23 September 2013

Kak Aizah Partner In Crime

Ni partner in crime aku kt opis..hahaha
biasa kalau kt opis dalam kol 1130 gitew aku dah menggelupur lapa.
ha ni la orangnya yang aku cari ajak p teman makan.
awalnya makan. ha ah memang..
sebab aku tak suke bersesak-sesak masa lunch time..
kekadang kt opis pantang bos takde...
kitorang ni lain- lain reporting tapi bos besaq sama..
kalau bos takde mula lah panjang langkah..
especially jumaat..mesti kitorang pegi merewang kat Mid Valley..

lupa nak citer..
Kak Aizah ni dah kawen dan ibu beranak #3...
3 je?? hahaha...cukupla tu..
ada masa tambah lagi eh kak..hahahha
anak #3 tapi badan selim..acaner????
malas nak explain panjang pasal badan selim..nyampah...hahaha
(dia berdiet ok!)
tapi satu rahsia yang aku kena bongkar...
Kak Aizah selim tak makan nasi tghari..hanya makan sayur & lauk sikit je..
tapi gongpisang wajib makan..hahahha..tu lah petua kurus dia..=P



tapi kebahagiaan itu hanya sementara sahaja. kahkahkah
sb Kak Aizah dapat promotion..huhuhu
tahniah ye kak..so bila dapat promotion dia kena la bertukar tempat..
tak lagi berkongsi bos..bos lain- lain dah..
so sempena penghijrahan beliau kitorang pun celebrate la...
celebrate kt opis je ni sb pening nak makan mana..


Kecor ailiooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo tgk red velvet ni...
tak mampu nak menahan napsu..
karang kita p cari ok??!!



aku makan fish and chip sajo....yang kt bawah ni kak aizah makan...
menu kegemukan terlampau hoi!!! complete!! 
pembawa kegemokan obesiti dan boleh menaikkan kolestrol dalam badan...tapi 
apakandaya bila dah depan mata tak mampu tak menolak...kahkahkah