Wednesday 4 September 2013

Haizan Qaseh nama diberi

Berbulan-bulan aku fikir nak tukar blog. Akhirnya nekad jugak untuk siapkan layout baru, picture pun aku edit baru..nasib sebelum ni aku pernah buat so godek2 la nak bagi SEDAP mata memandang blog seniri. heh..dasar.aku create dah 4 bulan tapi tak sentuh pun. sebab nak tunggu ilham punya pasal. sebelum ni aku ade jugak blog. blog sebelum ni more to bisnez premium beautiful & kek buah & kopok keping. citer pasal kehidupan ni sikit sgt. tak syiok pulak.

Aku buat blog ni suka - suka je. Macam kebanyakkan blogger lain katakan " sebagai kenang - kenangan bila ada anak cucu nanti ". Hewhewhew statement tak menahannn =)

Kasi intro sket la ye.. panggil ai Haizan Qaseh. pesbuk ke instagram ke twitter sama je nama tu. 

wajah suchiii dalam debu tanpa make up..ececece

kat atas muka nampak lonjong..aisehhhh apsal tang ni nampak bulat

gitew...tuan tanah dah start tepek gambo seniri dah..sebenarnya ai is suka menulis dan bercerita. tapi tulah..sb konflik ada blog bisnes je so agak terhad nak mengarang. bila menulis ni satu je..kita jujur dalam meluahkan isi hati...cewahhhhhhhhhhhhh...isi hatila sangat..!! eh suke la..blog kite..bukan blog awak...citer kita..bukan cter awak..hehe..titew main2 tauuu..

so kena start dari awal balik sb blog baru kan..kenalah walking blog untuk cari kawan - kawan. 
Blog ni citer campuk aduk. ok? ada masalah? kalau tak de bagus..kehkehkeh..