Sunday 29 September 2013

Mana Nak Cari Makan Western Yang SEDAP #Pizza Vs Satay

lama tak dating..hahahaha
walaupun hari-hari nek kete pegi dan balik keje sama
tak sama macam berdating..
balik keje masing- masing penat. kadang aku bukan takat penat keje tapi penat nunggu Ridzuan..
nak buat canne keje die tak boleh nak jangka..
kadang miting sampai tgh malam..
kadang habis miting tak sempat nak lari boss borak ngan dia lagi
kadang tu tak sempat nak makan..
kesian kan..
takpelah Abang..demi mencari sesuap nasi...
ai sanggup berkorban...asalkan shopping Abg bayar k? hahahha

rutin harian balik keje siapkan makan n makan
pastu kol 7 wajib kt bilik dah nak tgk cter kt tv3..hahaha..no matter what...
mandi n solat magrib
pastu iron baju keje pastu melipat segala pakaian.
kalau tak lipat baju aku buat laundry
kalau aku buat laundry seminggu sekali alamatnya memang tak boleh nak berjalan sgt kalau wiken sb nak ngejekan kain...
penat kan? baca citer aku je dah rasa penat..
tapi penat macam mana pun aku rasa puas...sb aku buat sendiri..
tapi kadang kalau terlampau penat sgt taupun kekadang mood aku swing..aku tgk jerlah kain dalam bakul dgn sipi-sipi mata..hahahaha..
Semoga Allah kurniakan aku kesehatan yang berpanjangan supaya dapat menjaga rumah tangga ini dengan sebaik mungkin..amin...

ni citer malam Sabtu..
tetibe teringin nak berwestern..
tak larat nak ngadap nasik...

lokasi adalah di Restaurant Pizza VS Satay ( USJ 11 )
pengalaman makan sebelum ni memang tak menghampakan.
Restoran Western yang dimiliki oleh Orang Melayu sendiri..
harga very berpatutan. tak mahal...
Owner sgt ramah dengan kastemer
family aku pun pernah makan kt sini..
semua suka..hehehe...

abaikan muka tanpa mekap..
botol air oren tu Kak Wan yang hadiahkan..besar!! 2L
motif Kak Wan kasi? sb dia kata aku jarang minum air masak..hahaha
ngintip ehhh?? hahaha..
time kasih bebanyak Kak Wan...terus motivated...pergi mana2 mesti usung botol ni...
satu hari boleh minum sampai 4L ok...

Ni menu Ridzuan...makanan dia sampai dulu...dap dap dap...paling sedap kunyah sayur bronkoli & carrot yang rangup tu..krukkkkk krappppp krukkkk krapppp...sos black pepper die pon best..


Baked Mussel - must try!!!! makan dengan garlic bread...konfemmm mak mertua lalu sebelah pun tak perasannnnnn...

see ada 2 set fork n spoon...Ridzuan kata makan dulu yang die punya..kang aku punya mkn kendian...
2 set makanan + 1 garlic bread & air  tak sampai limaploh...giler murah kan!! Kalau korang g tempat lain belum tentu dapat rege ni der....